31 Aralık 2014 Çarşamba

GÜLÜMSE 2015' e

evettttttttt

Nihayet geldik 2014' un son saatlerine benim şu anki isteğim 2014 hayatımdan hızla biran önce çıkıp olabildiğince acele ile git....

Bir türlü sevemedim seni benim için çok tehditkar bir yıl oldun canımın çok yaktın, korkularımı gerçekleşmesine ramak kalmıştı. Benimle kedinin fareyle oynadığı bir yıldı ama nihayet bitmesine saatler kaldı asla hatırlamak istemediğim bir yıl oldun ve şimdi puf diye buhar ol yok ol istiyorum....

2014 yaşattığı acıları sil götür yormadan kırmadan incitmeden edebinle git....


veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2015 hoşgel sefalar getir.

senden çok isteklerim var mesela 2014'ü bana hızla unuttur içimden geçen tüm dileklerimi bana yaşadığım kötü yılı telafi etmek için ödül olarak ver....

Birde minik masum bir isteğim daha var bol bol çiçek alacağım mutluluktan havalara uçacağım harika, güzel, keyifli ve muhteşem bir yıl olsun....

 dilerim sizlerinde içinden geçen tüm dilekleriniz gerçekleşir mutlu yıllar......


Hiç yorum yok: