13 Ocak 2013 Pazar

Dostları ve arkadaşları ikiye ayırmanız gerektiğini öğreneceksiniz…


Üstün başarıya ulaşmak için çok çalışmanın yeterli olmadığını, illa ki başka ''fedakârlıklarda'' bulunulmasını gerektiğini bileceksiniz…
Herkese güvenmeyeceksiniz…
Herkesle samimi olmayacaksınız…
Her söylenene inanmayacaksınız…
İnsanların, sizi istedikleri zaman istedikleri kalıba soktuklarını göreceksiniz…
Herkese arkanızı dönmeyeceksiniz…
Herkese kendinizi açmayacaksınız…
Gerekiyorsa yıllarca yalnız kalacaksınız; sırf kendinizi ''üzülmekten'' korumak için…
Eğer tüm bunları layığıyla yaparsanız, öğrenirseniz, kabul ederseniz, bunlardan etkilenmemeyi başarırsanız; çok başarılı ve mutlu bir insan olursunuz…
Hayatta kalırsınız…
''Siz'' olarak kalmayı başarır mısınız bilmiyorum ama nefes almaya devam edersiniz…
Ben de hayattayım ama ben bunların bazılarını hala kabul edemedim…
Ben hala kendi kurallarımla yaşıyorum…
Ben hala samimiyete, aşka ve sevgiye inanıyorum…
Ben hala ''tek başıma'' ben olmaya çalışıyorum…
Ben hala birilerinin dürüst kaldığını düşünüyorum…
Ben hala içimden geleni yapmazsam ''ben olamayacağıma'' inanıyorum…
Buna rağmen hala nefes alıyorum ve mutluyum sanırım…

Hiç yorum yok: